Tuesday, December 6, 2011

GiGI oh GiGi

oke gg..mari kite mulakn;)

huff da lame da aku sengsare ney..da na msk 3 or 4 bulan da..ney semua gara2 jatuh dpn bilik air..shial betol..aishhh....every month peg jumpe dentist..aish tp skung da oke da skeyt daripade tyme mule2 kne dlu..smpai na mkn pom berdoa tahu...nasi x mkn..mkn bende2 lembut jeh..huhu..da la mase tuh 1 week before raya! aaaaaaa..tyme rye aku x berape na senyum sbb rupe gg tunggang langgang..huhuh..1 month lepas raye bru aku peg baiki..huhu skung da cantik da skeyt..tp ade lg aku rse x puas aty..tp oke la dari tunggang langgang tuh..hary ney aku peg mkn rmbutan bgai gg aku x sakit..huaa!! pdam muke kan skung da sengal gg tuh..susah la aku na tdo mlm..shial betolll!!..aku ney na uat something x pena na pakai otak dlu..T.T..nasb baek ade colget rapid relef(betol ke x eje ney) begune gak produk ney..dlu tyme gg aku x sakit..aku kemain agy shok duk suke2 tgk iklan colget ney..amboi ambek ko! kam ko sendiri da rse..amcm sedap kwn? hheee sdp laa...T.T oke la..daripde aku trus mencarut...baik aku cauw dlu..oke papai:)

No comments:

Post a Comment