Saturday, December 3, 2011

1 year is enough for you?







mcm mane syg? da cukup ke 1 tahun untuk kau? aku x tahu na ckp ape..sbb aku hanya seorang perempuan..dan bg aku seorang perempuan tiada hak na paksa lelaki tuh terus syg kte kn? tapi saya SAYANG awak ..tapi na buat mcm mane kn..myb smpai sni jeh pertemuan kte? hurmm..saya tetap SAYANG awak..dan awak la yg selalu yg akn ade dlm haty saye kecuali saya da jumpe org laen :) and sye na ucapkn terima kasih kerana selama ini awak selalu sabar dengan perangai saye yg sukar diramal ni kan syg?


saya seorang perempuan dan awak seorang lelaki..awaklah yang tentukan..dan saya tahu ini salah saya..dan saya   dan saya da pun mintak maaf kn ? dan awak masih berdegil..tapi saya x tahu lah sama ada awak da x tahan da dengan saya atau awak dah ade penganti..tp sye x na ckp bnyak..nanti kalo sye ckp sye plak kne mrh..dan sye da berjanji dngan dri sye ..sye x akn ckp kasar dengan awak lag.. dan sekali lag saya mintak maaf ats segala perbuatan sye selama 1 tahun 1 bulan ney membuatkn awak terasa haty.. SAYANG.. hope you happy without me..coz i can't be miss perfect for you baby..saya hanya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan..dan i can't be on time when you need me..but you must know..sye boley tunggu awak satu hary mase awak sibuk x boley na text sye ..kenape awak na mrh sbb sye hanye x lmbt rep mcg awk 1 jam jeh awak..awak! satu hary sye tunggu awak...tp awak 1 jam pon x ley tunggu sye * oke aku da na meletup dah*
(aku belagak tenang!!!!) oke baiklah! sye da mls na story morry ney..masuk hary ni 3/12 dah 2 hary awak x contact sye..oke baiklah..teruskn! i need to go now!! kenape la aku g story dekat blog ney..kn da rase na mrh..aish! sabar-sabar >~<''' KYAAAA!!~~~~


p/s: AKU BENCI KAU!! SEBAB KAU BUAT AKU RINDU GILE DKT KAU ..OKE TUH JEH BYE!
     loveyoubab*

No comments:

Post a Comment