Thursday, March 17, 2011

sedih;'(

hurm sjk ahkir2 ney kn kite bnyak dikejutkan dgn berite2 yg menunjukkan bahawa bumi kita tdk dpt lg menanggung perbuatan manusia yg mcm pew ntah.. jumaat lepas..aku x de kat sni aku peg k.l smpai2 kat sne dgr jeh berite tntng tsunami kat jepun dan kesan dary pade tuh..malaysia pon dpt amaran mane x nye time tuh terengganu dah mcm kne banjir..waduh2 air pasang nek dkt pntai..mujur la keesokannye dah surut alik..semua penduduk dkt tepi pntai kne berjage2..da la umah aku x jauh jgk dary pantai..tp x de la dkt sngt..slps dpt story tsunami tuh trus aku call mak aku tnye mcm mane..lega ase nye ye ckp x de pape insyallah....INIKAH TANDA2 KIAMAT? OMG! aku x bersedia lg ya allah..bnyak nye aku perlu betulkn..semuanya jd x betul dah skung...

No comments:

Post a Comment